Viktigt meddelande till våra kära kunder: Vår påfyllningsapparat är ur funktion

Viktigt meddelande till våra kära kunder: Vår påfyllningsapparat är ur funktion

Hej kära CannaRiket-familj,

Vi vill börja med att uttrycka vår uppriktiga ursäkt för de eventuella besvär som detta kan ha orsakat er. Tyvärr har vi för närvarande en liten hastighetshinder på vår väg att tillgodose era behov på det bästa sättet möjligt. Vår påfyllningsapparat har dessvärre gått sönder och detta har hindrat oss från att producera nya sprutor enligt plan.

Vi hade förväntat oss att få en ersättningsapparat redan igår, men dess ankomst har försenats. Vi förstår att detta kan vara frustrerande, särskilt när det handlar om något så viktigt som att tillhandahålla våra kunder med de produkter de behöver och förtjänar.

Vi vill dock försäkra er om att vi arbetar febrilt för att lösa situationen så snart som möjligt. Vi är i ständig kontakt med våra leverantörer och följer upp varje steg för att säkerställa en snabb och smidig lösning på detta problem. Vår prioritet är alltid att hålla våra kunder nöjda och tillfredsställda, och vi tar detta ansvar på största allvar.

Vi är optimistiska och hoppas att den nya påfyllningsapparaten kommer att anlända till oss imorgon. Så snart den är på plats, kommer vi att genast återgå till full produktionskapacitet och se till att ni får de produkter ni behöver utan ytterligare fördröjning.

Vi ber än en gång om ursäkt för det inträffade och tackar er för er förståelse och tålamod under denna tid. Er fortsatta support och förtroende betyder mycket för oss och vi ser fram emot att kunna fortsätta serva er på bästa möjliga sätt.

Håll ut, kära vänner. Vi är på det här tillsammans och är fast beslutna att fortsätta leverera kvalitetsprodukter och utmärkt service till er alla.

Med vänliga hälsningar,

Teamet på CannaRiket
Tillbaka till blogg

Lämna en kommentar